Labels

Total Pageviews

Sunday, September 1, 2013

Hari Raya Aidilfitri 2013

Aidilfitri tahun ini agak meriah sekali, semua ahli keluarga sebelah isteri berkumpul di rumah kami di Desa Baru Purun. Terasa kemeriahan walaupun tanpa kehadiran 2 orang individu yang beraya bersama keluarga suami. Tak ramai cuma 18 orang dari 3 generasi.
 Saya, cucu ke 2, Sofea Khairina ( 7 bulan ) dan cucu pertama, Sofea Khadeeja ( 3 tahun 2 bulan)


 Saya dan anak lelaki tunggal  kami, Muhamad Hidayat, pelajar tahun akhir Universiti Teknologi Petronas (Kejuruteraan Kimia)

 

Farah - menantu kepada pasangan Saleh dan Siti Hawa( Pegawai Farmasi HKL), Sofea Hana ( 6 bulan), Muhamad Syafiq( Pegawai farmasi - ibu pejabat PJ) Muhamad Ridwan (Peguam), Tn Hj Salleh (Pesara/Penyarah MSU), Saya, Muhamad Fadzil (Pengajar di INSTEP), menantu saya, Nurul Nadhia (Suri rumah), anak perempuan sulung kami, Sofea Khairina (nina..cucu)

Muhamad Hidayat (Pelajar Tahun Akhir UTP), Pn Hjh Siti Hawa (ipar, suri rumah, pesara), Pn Hjh Halijah, ibu mertua, Pn Hjh  Siti Hasanah (kakak ipar, pesara), Sofia Hadeeja ( fifi..cucu) Pn Hjh Siti Hasimah (isteri saya, guru), anak perempuan kedua, Nur Aisyah (Pelajar perubatan tahun akhir, Russia Medical State Universiti, Volgograd.

Tiada dalam gambar, Dr Shahira dan Dr Hafiz ( anak dan menantu pasangan Saleh dan Siti Hawa.)

No comments: